SONSUZ GİZZEMİN SONU
Gerçeğin doğrusu birdir, cevabı tektir. İki seçenekten birini okeyleyin
1- Her şey, teolojik, külli, ilahi, kader gibi itikatlarda: her şey tanrının kanıtı, göstergesi, sembolü, simgesi, şifresi,kodu,emaresi, eseri, belgesi, yapıtı, fenomeni olur.
A- EVET B- HAYIR
2- tüm fenomenleri ( varlıkları, olayları ) oluşturan, oluşmasına sebep olan, sebep oluşturan tanrıdır.
A- EVET B- HAYIR
3- her şey külli iradeye dayanır, taktirin tecellisi olur.
A- EVET B- HAYIR
4- sonsuz derecede mükemmel, muhteşem , erdemli ilahi isimler; sonsuz derecede güzel yüce Allah ‘hımın kanıtıdır, göstergesidir, belgesidir, simgesidir, şifresidir, sembolüdür, kodudur.
A- EVET B- HAYIR
5- sonsuz derecede güzel yüce Allah’ hım kötü sıfatlardan münezzehtir. Aksi taktirde Külli irade mahlukat konumunda olur.
A- EVET B- HAYIR
6- sonsuz derecede güzel sıfatlı sevgili yüce Allah’ hım hain şeytan, zalim zebani, vahşi cehennem gibi ilkel, basit, adi, kötü sıfatlı fenomenler ( varlıklar, olaylar ) oluşturmaktan, oluşmasına sebep olmaktan, sebep oluşturmaktan münezzehtir. Aksi taktirde külli irade kötü sıfatlı olur. Külli irade mahlukat konumunda olur.
A- EVET B- HAYIR
7- çiçekler gibi güzel, kelebekler gibi zarafetli, melekler gibi erdemli muhteşem fenomenler ve şeytan gibi hain, zebani gibi zalim, yamyamısı, vahşi, ilkel, basit, adi, kötü sıfatlı fenomenler tanrının eseridir, yapıtıdır, fenomenidir, kanıtıdır, göstergesidir, simgesidir, şifresidir, fıtratıdır, kodudur.
A- EVET B- HAYIR
8- her şey, külli, teolojik itikatlarında güzel ve kötü sıfatlı fenomenler
Kötü sıfatlı tanrının eseri, yapıtı, kanıtı, göstergesi, belgesi, şifresi, simgesi, kodu, fıtratı olur. Külli irade mahlukat konumunda olur.
A- EVET B- HAYIR
9- Kötü sıfatlı fenomenler sonsuz derecede Muhteşem, güzel sıfatlı ilahi iradeye, ilahi isimlere, münezzeh itikadına ters düşer, ilahi iradenin eseri, yapıtı, kanıtı, fenomeni ,göstergesi, belgesi, simgesi, Şifresi, kodu, sembolü olamaz. Aksi taktirde külli irade kötü sıfatlı olur. Külli irade mahlukat konumunda olur.
A- EVET B- HAYIR
10- kötü sıfatlı fenomenler sonsuz derecede güzel, erdemli, muhteşem iradenin eseri, yapıtı olamaz.
A- EVET B- HAYIR
11- sonsuz derecede güzel, erdemli, muhteşem ilahi iradenin eserleri, yapıtları, fenomenleri sonsuz derecede güzel, erdemli, basiretli, faziletli, zarafetli, otantik, egzotik , fantastik, oryantal, Muhteşem, mükemmel olur.
A- EVET B- HAYIR
Örneğin : 1- haz. Ali, hz. Ömer
HİLEBAZ, FESAT, FETVAZ, ZİNA GİBİ KÖTÜ SIFATLARDAN MÜNEZZEHTİR
A- evet B- hayır
2- tanrı kötü sıfatlardan münezzehtir
A- evet B- hayır
teolojik inakta evren ve tüm varlıklar yaradılış gayesine uygun olarak donatılmıştır, tasarlanmıştır, planlanmıştır, programlanmıştır. İşte kader budur.
Külli kader varsa yaşam sürecinde insanların, cinlerin, şeytanların bazı aktiviteleri, eylemleri, bazı yaşam dilimleri külli iradeye dayanırsa, veya taktirin tecellisi olursa, yada külli kaderin tezahürü olursa cehennem itikadı, sınırlı hürriyet formülü, her şey gibi itikatlar anlamsız, önemsiz, hükümsüz, geçersiz olur.
insanların, cinlerin, şeytanların yaşamı, eylemi, aktivitesi kendi öz iradelerine dayanırsa cennet, cehennem, sevap, günah dışındaki tüm itikatlar anlamsız, önemsiz, hükümsüz, geçersiz olur.
****Şartlar teolojik ise sebepler ilahi iradeye dayanır, taktirin tecellisi olur. Kader külli olur. Kozmik inak hiç olur.
Şartlar kozmik ise sebepler dogmatik olur. Teolojik inak hiç olur.
Ya kötü sıfatlı varlıklar yoktur. Yada her şey beyindeki diskete dayanır.evren yoktur.
Gerçeğin denklemine ve itikatlara göre Zıt tek seçenek dahi tüm itikatları çürütür, hiç yapar.. itikatlar asal olmaz,sanal olur.
Detay sonsuz ve hürriyet savlarımda
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder